Bagaż
Codziennie ekspresowe przewozy busami do
Bagaż

Niemiec

Bagaż

Austrii

Bagaż

Belgii

Bagaż

Holandii

Bagaż

Francji

Bagaż

Luxemburga

Bagaż

Zasady przewozu bagażyBagaż

Firma Trans-expres prowadzi uczciwe i otwarte zasady przewozu bagaży bez ukrytych opłat. Pasażerowie powinni zapoznać się z naszym szczegółowym Regulaminem w celu uzyskania pełnej informacji dotyczących zasad przewozu bagaży w busach i autokarach. Regulamin przewozu bagaży został określony w regulaminie Przewoźnika

Limit bagażu

  • Każda osoba może bezpłatnie zabrać 2 szt. bagażu o wadze do 20 kg oraz bagaż podręczny 5 kg.  
  • Na wyjazd z Polski nie obowiązują limity bagażowe w miarę wolnego miejsca w busie lub autokarze.
  • Pasażerowie którzy pragną podróżować z większą ilością sztuk bagażu niż jest to przewidziane w limicie bagażu, oraz planują przewieść bagaż niestandardowy np. instrumenty muzyczne czy rowery, proszeni są o wcześniejszy kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi w Krakowie w celu zarezerwowania i wykupienia dodatkowego miejsca.

Pozostawiony bagaż 

  • W przypadku pozostawienia bagażu w busie lub autokarze prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta
  • Zabrania się przewożenia w bagażu  przedmiotów i materiałów, które mogą zagrozić bezpieczeństwu w transporcie,  stwarzać możliwość wyrządzenia szkody lub narazić na niewygodny przejazd innych pasażerów w busie lub autokarze.
  • Przewoźnik nie odpowiada za utracony bagaż , w związku z tym zaleca się pasażerom podpisywanie bagażu oraz wykupienie dodatkowego ubezpieczenia za bagaż wartościowy.
  • Pozostawione rzeczy w busie mogą być odebrane osobiście lub odesłane za opłatą kurierem na wskazany adres.
  • Wszystkie rzeczy pozostawione w busie, które nie zostana odebrane do 30 dni zostaną zutylizowane
  • Przewoźnik nie odpowiada za przedmioty; bagaż, paczki, listy i pieniądze przekazane bezpośrednio kierowcy do przewiezienia przez osoby nie będące pasażerami w czasie przewożenia przekazanych i nadanych rzeczy.

Skargi, zażalenia, wnioski

Należy kierować na formularzu do kontaktu na stronie internetowej Przewoźnika w terminie do 7 dni od zaistniałego zdarzenia, a przypadki losowe szczegółowo uzasadnione do 30 dni wysłać listem poleconym na adres Przewoźnika